Δευτέρα, Οκτωβρίου 22, 2007

Σκέψεις κέραμοι, ατάκτως εριμμέναι

Τι σκατά...
Δεν ξέρω τι μου γίνεται. Δεν ξέρω τι γίνεται. Δεν καταλαβαίνω, πλέον. Είμαι σίγουρος ότι πίνει. Δε χρειάστηκε να δω τα τρία κουτάκια μπίρας στην τσάντα της, ξημερώματα Σαββάτου, για να πεισθώ. Το αντιλαμβάνομαι. Λες και, με το που την βλέπω, με το που την ακούω, να μου εκπέμπει ένα μήνυμα αλκοόλης κι εγώ, με τους υπερευαίσθητους αισθητήρες μου (τι αισθητήρες θα ήταν, αν δεν ήταν υπερευαίσθητοι) το συλλαμβάνω, το αποκωδικοποιώ και το ανταποδίδω.
Αδύνατο να κρατηθώ. Αδύνατο και να καταλάβω για ποιο λόγο καταστρέφει ό,τι με κόπο προσπάθησε να δημιουργήσει.
Λίγο η μανία της ανάλυσης που με κατατρέχει, λίγο οι αρχικές σπουδές στην ψυχολογία, μετατρέπομαι σε Αλεπού Γιατρό, κατά το γνωστό παραμύθι και προσπαθώ να διαγνώσω και να εξηγήσω. Λάθος. Δεν εξηγούνται όλα τα πράγματα πάνω σε τούτο τον ντουνιά, χρυσέ μου!
Αλλά εγώ επιμένω. Και συγκεντρώνω, αναλύω, αποκωδικοποιώ, εκπέμπω εκ νέου το μήνυμα, πίσω στον πομπό, τον μετατρέπω σε δέκτη. Όλη η θεωρία της επικοινωνίας, όλοι οι Λαουάλ σε μία σχέση. Κι όλες οι θεωρίες εκεί μπροστά μου, καταρρέουν, διαλύονται, χώμα ήταν και στο χώμα επιστρέφουν, χωρίς να αφήσουν τίποτα. Χωρίς την ελπίδα του Φοίνικα, που θα αναγεννηθεί από τη στάχτη του.
Όσο το σκέφτομαι, τόσο προχωράω προς τα εκεί: Χάος. Κανένα σχέδιο δεν υπάρχει, κανένα αίτιο δεν προκαλεί αλυσιδωτές αντιδράσεις. Ένα πόδι σκούντηξε, κάποια στιγμή, το πρώτο γρανάζι προς τη μία κατεύθυνση. Κι όπως ήταν, όλα, ενωμένα, άρχισαν να κινούνται. Κάποια άλλη δύναμη, σε μια άλλη στιγμή, χτύπησε ένα άλλο γρανάζι. Μερικά σταμάτησαν, άλλα κινήθηκαν πιο γρήγορα, άλλα πιο αργά, άλλα πήραν αντίθετη φορά.
Έτσι κι η Κατερίνα. Δεν υπάρχει αίτιο. Ψάχνει, στους λαβύρινθους του μυαλού της, μόνη της, να το βρει. Να βρει τι; Δεν υπάρχει λόγος που να την σπρώχνει στην αλκοόλη. Στην ξεφτίλα. Γεννά, η ίδια, μόνη της, τους λόγους. Τους εφευρίσκει και τους προσφέρει. Σε μένα, στους δικούς της, στο γιατρό της.
Στο γιατρό της... Τελευταία, σταμάτησε να πηγαίνει. Με τη δικαιολογία της δουλειάς. Βρήκε πρωινή δουλειά. Στο ίδιο μαγαζί που έμαθε να περνάει από το ένα ποτό στο άλλο.
Σχοινοβατεί. Και το συρματόσχοινο δεν την κρατά. Και δίχτυ δεν υπάρχει. Θα πέσει. Θα σπάσει το σβέρκο της.
Την κοιτάω ανίκανος να κάνω το παραμικρό. Της φώναξα πριν ανεβεί, πως δεν υπήρχε δίχτυ ασφαλείας. Πως η αγκαλιά μου δεν θα την αντέξει. Ανέβηκε. Πλέον, καθισμένος κάτω από το σχοινί, όχι στο πλήθος, αλλά στην πίστα, μαζί με λίγους "δικούς της" ανθρώπους, την κοιτούμε να απλώνει το πόδι, για άλλο ένα αβέβαιο βήμα. Προσεύχομαι μαζί τους, να φθάσει στο τέλος.
Χωρίς να το πιστεύω.

7 σχόλια:

Psipsinel είπε...

lipame poli...efhome kapote na vri ton eafto tis, na vri ti tin kani na pini ke na mporesi na stamatisi

artou είπε...

Πιστεψέ το γιατί αν δεν το πιστεύεις δεν μπορείς να τη βοηθήσεις

νομίζω οτι της χρειάζεται κάτι δυνατό κάτι να την ταρακουνήσει δεν ξέρω τι ακριβώς αλλά θα το βρώ

καλημέρα καλή βδομάδα να έχουμε

Ανώνυμος είπε...

Πόσο δύσκολο να βλέπεις την αγάπη να γίνεται ανήμπορη και να μη φτάνει ...
Εσύ ξέρεις ...

Σερσέμης είπε...

Δεν είναι προφανές πως χρειάζεται να δει ψυχολόγο;

Ανώνυμος είπε...

ΔΙΑΒΑΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΩΣΗ , ΔΙΑΒΑΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΖΑΧΑΡΟ , ΔΙΑΒΑΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ...
ΓΙΟΡΤΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ;;
ΕΛΠΙΖΩ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΟΚΤΩΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2008 ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ..
ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ..ΚΥΚΛΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ...
ΚΟΙΤΑΞΕ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΣΟΥ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ..
ΕΝΑΣ "ΑΡΡΩΣΤΟΣ" ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΥΟ...ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙΣ ΟΛΑ...

ΜΕ ΑΓΑΠΗ , ΤΑΝΚΕΡ 2

Υ.Γ ΚΑΝΑ ΤΖΟΚΙΝΓΚ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ;;;;
ΚΑΝΑ ΣΙΝΕΜΑΔΑΚΙ, ΚΑΜΜΙΑ ΩΡΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΜΟΥΣΙΚΗ...
ΣΗΜΕΡΑ ΑΚΟΥΣΑ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ " ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ" ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ...ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΙ ΠΑΙΞΕΙ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟ...ΑΠΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΨΙΘΥΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΛΕΝΕ :
"...ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ
...ΝΑ ΜΕ ΑΝΤΕΧΕΙΣ "
ΑΚΟΥΓΙΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΝΕΡΑΙΔΟΣΚΟΝΗ ..
ΕΝΑΣ ΗΧΟΣ ΤΡΙΙΙΙΙΙΙΝΝΝΝΝΝΝΝΝ ΜΑΓΙΚΟΣ( ΚΟΥΡΤΙΝΑ)
ΜΟΥ ΘΥΜΗΣΕ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ....

maya είπε...

αυτό το ψιθυριστό στο τέλος του τραγουδιού με στέλνει κανονικά...
συγκινούμαι κάθε φορά.

κάνεις όμως δεν μπορεί να προσέξει τον άλλον αν ο ίδιος δεν βοηθάει. είσαι πολύ μόνος σου διαστηματα μου. για πόσο θα το αντέχεις, δεν ξέρω.

καλημέρα εύχομαι
χχχχχχχχχχχχχ

diastimata είπε...

@ Psipsinel

Μακάρι... Διαφορετικά, θα τελειώσουν όλα.

@ artou

Έγιναν πολλά και δυνατά. Από την ίδια, από εμένα, από συγγενείς, από τους γονείς της. Τι άλλο, ρε γαμώ το...;

@ L’Enfant de la Haute Mer

Έτσι, ακριβώς! Κι είχαμε μάθει ότι "η αγάπη όλα τα υπομένει, όλα τα ελπίζει, δίνει ζωή στην οικουμένη κι η γη γυρίζει". Τελικά, δεν είναι έτσι...

@ Guadalquivir

Ωπ! Καινούργιος! Καλώς ήρθες. Μα τον είδε! Κλείστηκε και σε ίδρυμα. Τζίφος. Περιμένω να ξανάρθεις. Ευχαριστώ.

@ Tanker 2

Ναι, γιόρταζα. Κι εγώ το ελπίζω... Δυστυχώς, τον εαυτό μου τον έχω παραμελήσει σε μεγάλο βαθμό. Έχεις δίκιο.
Για τζόκινγκ μπαα... Μουσικούλα, όμως, όλο και κάτι κάνουμε!
Χριστούγεννα... Ας ελπίσουμε ότι κάτι θα γεννηθεί.

@ maya

Ναι, δεν είναι τέλειο το τέλος του τραγουδιού;

Μάγια μου, ευτυχώς πιστεύω ότι ο άνθρωπος έχει πλαστεί για να ζει και να παιδεύεται μόνος.

Από την άλλη, έχω όλους εσάς!