Τετάρτη, Νοεμβρίου 14, 2007

Ανα-παλαίωση αλκοόλης

Η Κατερίνα ξανάπιασε δουλειά εκεί που γνώρισε, από πολύ κοντά, το αλκοόλ. Εκεί που χάθηκε στους βαθμούς αλκοόλης, που ζαλίστηκε με τις ουσίες και τα οινοπνεύματα.
"Δεν μπορώ να ζω σε μια γυάλα. Θα τα καταφέρω", είπε.
Δεν έπραξε, όμως. Κάθε βράδυ, πλέον, αναζητά το κουτάκι της μπίρας. Το βλέπω, το νιώθω, ότι δεν μπορεί να τα παρατήσει. Κάθε πρωί, η ίδια κουβέντα:
"Πού θα πάει; Τι θα γίνει";
Και κάθε φορά, η ίδια απάντηση:
"Βοήθησέ με. Χρειάζομαι αυτήν τη δουλειά. Τη χρειαζόμαστε και οι δύο. Δείξε εμπιστοσύνη. Θα τα καταφέρω".
Το κακό είναι ότι, κάθε βράδυ, μου δείχνει ότι είναι καταδικασμένη να μην... Κάθε πρωί, ότι είναι αποφασισμένη να...
Όποτε το ψάχνω, ψυχρά, μέσα μου, καταλήγω σε ένα συμπέρασμα: "Απλά, χάνω χρόνο". Σαν τον ποδοσφαιριστή, που πετάει τη μπάλα στην εξέδρα, πριν αρχίσουν οι καθυστερήσεις στο παιχνίδι. Το μόνο που καταφέρνει είναι να δώσει στο διαιτητή το δικαίωμα να κρατήσει κι άλλη καθυστέρηση...
Η δουλειά αυτή τελειώνει στο τέλος του μήνα. Θα κάνω υπομονή.
Μετά;

10 σχόλια:

An-Lu είπε...

Μετά...θα δείξει...

artou είπε...

Μετά το επόμενο υπομονή να έχεις καλέ μου να παλεύεις γιατί σε αυτήν την ιστορία δεν υπάρχει τέλος αν δεν το βάλεις εσυ...

Кроткая είπε...

η artou με κάλυψε απολύτως.

cindaki είπε...

... πραγματικά όμως δεν φαίνεται να υπάρχει τέλος...

Σερσέμης είπε...

Εγώ πιστεύω πως υπάρχει τέλος. Και μιλάω για το πρόβλημα του αλκοολισμού. Χρειάζεται ψυχολογική και επαγγελματική υποστήριξη, αλλά με προυποθέσεις: εντατικό ψάξιμο να βρεθεί η κατάλληλη και υπομονή για μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. 1 μήνας σε μια κλινική που από ότι κατάλαβα αντιμετωπίστηκε ως μια τιμωρία ή ποινή και μετά καπάκι διακοπές (!) και μετά επιστροφή σε μια δουλειά που δίνει πρόσβαση στο αλκοόλ (!!) είναι λίγο ασόβαρη αντιμετώπιση του προβλήματος, έτσι δεν είναι;

Ανώνυμος είπε...

δηλαδή πόσο ακόμη θα γράφεις εδώ ανακυκλώνοντας τα ίδια και τα ίδια
πέρασε σχεδόν χρόνος που σου άφησα σχόλιο πως είσαι κι εσύ πλέον συνεξαρτώμενος,πως χρειάζεσαι κι εσύ επαγγελματική βοήθεια και στήριξη,θύμωσες μαζί μου
Μετά;;
Αν διαβάσεις όλο το μπλογκ σου απ την αρχή θα βρεις μόνος σου την απάντηση σρο 'Μετά'
Κινείσαι σ έναν φαύλο κύκλο,δεν βοηθάς κανέναν και κυρίως είστε δυό άτομα μαζί που κανένα δεν αγαπάει τον εαυτό του και άρα ούτε ο ένας τον άλλον
σκληρή η κουβέντα μου ε;;
Σκληρή αλλά αληθινή
Και ξέρεις τί σιχαίνομαι περισσότερο;;
Ν αποδεικνύεται πως είχα δίκιο
μην χάνεις κι εσύ τη ζωή σου επειδή α) πιστεύεις πως την αγαπάς ή σ αγαπάει και ότι τη βοηθάς
β)πιστεύεις πως δεν αξίζεις καλύτερη ζωή και σχέσεις και νομίζεις πως δεν μπορείς να έχεις
δεν περίμενα τόσο χαμηλή αυτοεκτίμηση από σένα
Ερώτηση.. είστε παντρεμένοι;;
Κάπου είδα μιλάς για το γιό σου
Αν δεν είναι η μητέρα του αυτή αναλογίσου μόνο τί παράδειγμα του δίνεις
Φυσικά δεν εννοώ το παράδειγμα του καλού σαμαρείτη
Αρνητικότατο παράδειγμα
Αν είναι η μητέρα του τότε λυπάμαι το παιδί. Έχει για μητέρα κάποια που το ποτό αξίζει πιο πολύ απ τα παιδί της
Υποθέτω όμως πως δεν είναι η μητέρα του
Σκέψου
Όσα με πείσμα πριν ένα χρόνο αρνιόσουν πως θα γίνουν,όλα όσα σου προέβλεψα κι όχι από κληρονομικό χάρισμα αλλά επειδή έχω δει ανάλογες καταστάσεις κι έχω βιώσει είδες πως επαληθεύτηκαν
Τί περιμένεις;
Να συμβεί θαύμα;

artou είπε...

συγνώμη που επεμβαίνω δεν είναι δική μου δουλειά να απαντήσω αλλά μήπως είσαι πολύ σκληρός με κάποιον που δε γνωρίζεις και κυρίως δεν νομίζω οτι ο διαστήματα εδω γράφει γιατί ψάχνει να βρει κάποιους να τον προσβάλουν και να του θίγουν την οικογένεια του

μάλλον γράφει για να μοιραστεί αυτό που θέλει με λλίγους και καλόύς που απλώς τον ακούνε δεν τον κρίνουν και κυρίως δεν τον κατακρίνου.

ίσως να αγαπάει τον εαυτό του και τους γύρω του πιο πολύ από οτι εσυ αγαπάς εσένα και γιαυτό δεν μπορεις να τον νιώσει ουτε λίγο

και πάλι συγνώμη που απάντησα εγω αλλά δεν το βρίκα αντρίκιο το λογίδριο σου

_Αρτεμις_

artou είπε...

α και τώρα είδα οτι όλα αυτά είναι ανώνυμα γιατί?

φοβόμαστε να πουμε τη γνώμη μας και να βάλουμε και το όνομα μας από κάτω να ξέρουμε ποιός λέει τι??

diastimata είπε...

@ An-Lu

Ακριβώς, θα δείξει...

@ artou

Ιστορία δίχως τέλος, λοιπόν. Γιατί αν περιμένουμε από ΄μενα...

@ Кроткая

Τώρα τι να κοροϊδευόμαστε... Τέλος θα δώσω όταν δε θα έχει άλλο ο πάτος του βαρελιού...


@ sofi-k

Το τέλος, Σόφη μου, θα είναι ξαφνικό. Εκεί που δεν το περιμένεις. Όπως έγινε -με ΄μένα- τόσες φορές στο παρελθόν. Ακόμη κι εκεί που φαινόταν ότι η καταιγίδα είχε ξεπεραστεί.


Τι τα θες... Ανώμαλος άνθρωπος!

;-)

@ Guadalquivir

Είναι ΠΟΛΥ ασόβαρη κατάσταση...

@ Ανώνυμος

δηλαδή πόσο ακόμη θα γράφεις εδώ ανακυκλώνοντας τα ίδια και τα ίδια

Όσο αισθάνομαι ότι μιλάω με ανθρώπους.

θύμωσες μαζί μου

Μόνο θυμό δεν ένοιωσα, σε διαβεβαιώ

δεν βοηθάς κανέναν και κυρίως είστε δυό άτομα μαζί που κανένα δεν αγαπάει τον εαυτό του και άρα ούτε ο ένας τον άλλον

Φυσικά και δε βοηθάω κανέναν. Δεν είμαι ψυχίατρος. Τον εαυτό μου, όμως, τον αγαπώ. Να ΄σαι σίγουρος.

μην χάνεις κι εσύ τη ζωή σου επειδή β)πιστεύεις πως δεν αξίζεις καλύτερη ζωή και σχέσεις και νομίζεις πως δεν μπορείς να έχεις

Μα πιστεύω ότι αξίζω καλύτερη ζωή και καλύτερη σχέση! Γι αυτό της το φωνάζω συνέχεια...

Ερώτηση.. είστε παντρεμένοι;;

Απάντηση: όχι

Κάπου είδα μιλάς για το γιό σου

Είναι κόρη, με την οποία δεν έχουν συναντηθεί ποτέ.



Όσα με πείσμα πριν ένα χρόνο αρνιόσουν πως θα γίνουν,όλα όσα σου προέβλεψα κι όχι από κληρονομικό χάρισμα αλλά επειδή έχω δει ανάλογες καταστάσεις κι έχω βιώσει είδες πως επαληθεύτηκαν

Δεν αρνήθηκα τίποτα. Θα ήθελα, τα πράγματα να είναι διαφορετικά.

Τί περιμένεις; Να συμβεί θαύμα;

Ναι...

@ artou

Η Άρτεμις πήρε τη... φαρέτρα της! Σε ευχαριστώ, αν και, ειλικρινά, δε χρειαζόταν. Δε χαλιέμαι έτσι. Εδώ δε χαλιέμαι από το... ζόρι μου και διατηρώ το χιούμορ μου -και λατρεύω και την κόρη μου!
Πάντως, ομολογώ ότι τα είπες πολύ καλύτερα από ΄μένα! Ειδικά αυτό το...

δεν νομίζω οτι ο διαστήματα εδω γράφει γιατί ψάχνει να βρει κάποιους να τον προσβάλουν και να του θίγουν την οικογένεια του

μάλλον γράφει για να μοιραστεί αυτό που θέλει με λλίγους και καλoύς που απλώς τον ακούνε δεν τον κρίνουν και κυρίως δεν τον κατακρίνουν.


...δείχνει ακριβώς το τι γυρεύει η... αλεπού στο παζάρι, δηλαδή αυτό το Blog στην Blogόσφαιρα.

Όσο για τα ανώνυμα σχόλια, δε με πειράζουν καθόλου. Και, ειλικρινά, μετά την πρόσφατη περιπέτειά μου, με το επώνυμο blog μου, τον καταλαβαίνω απόλυτα τον ανώνυμο. Ποτέ δεν ξέρεις ποιος κακοήθης θα βρεθεί να χρησιμοποιήσει όσα εσύ τολμάς να γράφεις επώνυμα και ευθαρσώς.

diastimata είπε...

@ artou

Εξάλλου, ο ανώνυμος, είναι παλιός γνώριμος. Πάντα... μαύρα κι άραχνα τα ΄βλεπε. Αν και διαμαρτύρονταν για το άραχνα. Και επέμενε ότι ο τόνος ήταν αλλού.