Κυριακή, Οκτωβρίου 14, 2007

Ο ουρανός συννέφιασε

Απογευματάκι. Στη δουλειά. Φίλη και Blogόφιλη προσπαθεί να με πείσει, να ανεβάσω ποστ για τις μέρες της λιακάδας.
«Ανέβασε ένα. Της αξίζει».
Φοβάμαι. Χαμογελώ ευγενικά. Μέσα μου, όμως, σκέφτομαι ότι, αν το κάνω, υπάρχει περίπτωση να γκαντεμιάσω τις «μέρες της λιακάδας». Και να επιστρέψουμε στη βροχή. Εξάλλου, έχουμε, πια, φθινόπωρο.
«Ναι, ίσως το κάνω»…
Βραδάκι. Στη δουλειά. Το κινητό μου χτυπά. Η Κατερίνα. Όταν είναι στα καλά της, ποτέ δεν παίρνει στο κινητό, αλλά στο σταθερό. Με ζώνουν τα φίδια.
«Όταν ήμουν στην κλινική, σου είχα δώσει κάτι χαρτιά να στείλεις στους γονείς μου»…
«Ναι, αλλά πού να θυμάμαι τώρα»…
«Τα έχασες»!
«Ρε συ, Κατερίνα, δε θυμάμαι. Πέρασε τόσος καιρός. Δεν πρέπει να τα έστειλα»…
«Τα ψάχνω δυο ώρες και δεν τα βρίσκω»!
«Κατερίνα, έχω την εντύπωση ότι δεν τα έστειλα. Ότι μου είπες να μην τα στείλω και να τα δώσω στους δικούς σου, όταν θα έρχονταν να σε δουν».
«Τους δώσαμε αντίγραφα. Πού είναι τα πρωτότυπα»;
«Δε θυμάμαι. Κάπου θα τα έχω βάλει. Θα έρθω νωρίς, για να ψάξω».
«Να ΄ρθεις»!
Το τηλέφωνο κλείνει. Είναι απότομη. Ψυλλιάζομαι κάτι. Δε θέλω να το πιστέψω.
Βράδυ. Στο σπίτι. Μπαίνω μέσα, είναι όρθια, ουρλιάζει στο τηλέφωνο με τη νύφη της, κατηγορώντας τον αδελφό της. Δεν το συνηθίζει. Πάω να ψάξω στη βιβλιοθήκη, για τα έγγραφα που –υποτίθεται- έχω χάσει. Τραβώ τον καναπέ. Με κοιτά παγωμένη, κλείνει το τηλέφωνο. Κοιτάω στο πάτωμα. Ένα κουτί (μεγάλο) μπίρα, είναι κρυμμένο ανάμεσα σε καναπέ και τραπεζάκι του σαλονιού.
Δε λέω τίποτα. Η πίεσή μου, όμως, χτυπά κόκκινο. Συγχίζομαι. Παρατάω τα πάντα στη μέση. Μια φλασιά με χτυπά ότι τα έγγραφα τα έχω βάλει σε έναν φάκελο. Πηγαίνω στο γραφείο. Ψάχνω, έναν-έναν, τους φακέλους. Βρίσκω τα έγγραφα. Της τα δίνω:
«Ορίστε»…
«Ήρθες εδώ να κάνεις φασαρία»;
Ουρλιάζει. Δε λέω τίποτα. Συνεχίζει.
«Το ξέρεις ότι, κάπου-κάπου, πίνω από καμία μπίρα. Κι επειδή έχασες τα χαρτιά, ήρθες για να κάνεις φασαρία! Ντροπή σου»!
Με φτύνει. Φεύγει. Πηγαίνω πίσω της.
«Σε μένα φωνάζεις»;
«Ναι ρε! Θα ψάξεις κι αλλού»;
«Δεν έχω όρεξη να ψάξω πουθενά».
Η φωνή μου ίσα που βγαίνει. Πραγματικά, δεν έχω όρεξη για τίποτα. Ξανάρχεται:
«Ήρθες κι άρχισες να ψάχνεις, για να αποδείξεις ότι πίνω; Ντροπή σου»!
«…»
«Μ έκανες, πάλι, τρελή! Δε ντρέπεσαι»!
Μαζεύομαι στο γραφείο. Ανοίγω το κομπιούτερ. Αρχίζω να ποστάρω. Λίγο αργότερα, πιο ήρεμη, φωνάζει:
«Θα φας»;
Δεν έχω καμία όρεξη, αλλά είναι μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα. Αν πω όχι, θα δεχτώ νέα επίθεση. Πρέπει να κάτσω να φάω, οπωσδήποτε, ότι μου βάλει. Συνήθως, σε τέτοιες περιπτώσεις, αναγκάζομαι να φάω τηγανητά, χοιρινά, σουβλάκια, μακαρόνια κι ό,τι άλλο δεν επιτάσσει η δίαιτά μου. Για προσεκτική διατροφή, ούτε λόγος. Αλλά δεν υπάρχει άλλος δρόμος:
«Ναι».
«Τι κάνεις εκεί, τώρα»;
«Κάτι προέκυψε στη δουλειά. Στέλνω ένα email κι έρχομαι».
Ποστάρω. Πηγαίνω. Τα ξαναλέμε. Θα συνδεθώ, αργότερα, για να απαντήσω στα σχόλια του προηγούμενου ποστ.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

poses fores prepei ego na sto po kai posa akoma na pa8eis gia na katalaveis pos eisai se adieksodo pos 8a ksanapeftei sta idia kai sta idia?
den milao etsi apo kakia file den exo kati enantion sou den se ksero,oute tin kopela ksero ma zeis efialti
exeis ginei ki esy syneksartomenos
zita toulaxiston mono esy to boi8eia eidikou na deis ti symvainei me sena kai giati epilegeis na meneis me kati pou se "skotonei" me opoiondipote tropo
kammia fora ksereis i lysi einai mprosta sta matia mas ki apli poly
afise tin,fyge an dialeksei tis mpyres DEN se agapaei kai sou aksizei kati kalytero
koinotypo 8a peis alla ali8ino
mia zoi exoume ki esy tin spatalas etsi?
lypisou ton eayto sou

Psipsinel είπε...

:_(

mpoumpoula είπε...

ψυχραιμία καλέ μου
σκέψου...
...κάτι πρέπει να κάνεις...θα ναι για σένα? θα ναι για κείνην? θα ναι για σας? μόνο εσύ ξέρεις...αλλά μήν μένεις παθητικός

Кроткая είπε...

νομίζω πως συμφωνώ με τον ανώνυμο, αλλά επειδή εδώ τα λες για να ξεσπάς κι όχι για να βρεις λύση, ας το βουλώσω καλύτερα.

artou είπε...

Καλησπέρα έπεσα τυχαί πάνω σου σήμερα και μεκέντρισε αυτό που διάβασα και ετσι αποφάσισα και εκατσα και διάβασα όλη την ιστορία από την αρχη


Βασικά δεν ξέρω γιατί μένεις σε αυτήν την ιστορία αλλά δεν είναι δουλειά μου να το ψάξω κιόλας.\

Φαίνεται οτι εχεις γερό στομάχι και αντοχές τρελές για να είσια ακόμα εδω και να παλέυεις θέλω λοιπόν να σου πω οτι μόνο εσυ ξέρεις γιατί κάθεσαι και τι σεκρατάει σε αυτή την ιστορία αν και κάπου πάει το δικό μου το μυαλό αλλά πάλι δεν είναι δουλειά μου.

Ψάξε μέσα σου να βρεις την πραγματική αλήθεια τη δική σου και μόνο δική σου αλήθεια και πράξε αναλόγως αν αποφασίσεις να συνεχίσεςι σου εύχομαι καλό κουράγιο αν πάλι αποφασίσεις να φύγεις σου εύχομαι καλή τύχη

Να ξέρεις όμως οτι τωρα που σε βρήκα θα σε διαβάζω συνέχεια και θα είμαι ενας από αυτούς αν ποτέ χρειαστείς να μιλήσεις σε κάποιον εκτος από τον ψυχρό υπολογιστή σου

Καλό απόγευμα
Αρτεμις

diastimata είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

poses fores prepei ego na sto po kai posa akoma na pa8eis gia na katalaveis pos eisai se adieksodo pos 8a ksanapeftei sta idia kai sta idia?

Πολλές! Τι φίλος είσαι διαφορετικά!

exeis ginei ki esy syneksartomenos
zita toulaxiston mono esy to boi8eia eidikou na deis ti symvainei me sena kai giati epilegeis na meneis me kati pou se "skotonei" me opoiondipote tropo


Χμμμ, κάτι έχουμε εδώ... Να δω εγώ ειδικό. Καλή ιδέα. Απάντηση, πάντως, στο γιατί επιλέγω να μένω με κάτι που με σκοτώνει, έχω.

afise tin,fyge an dialeksei tis mpyres DEN se agapaei kai sou aksizei kati kalytero

Δεν είναι θέμα αγάπης. Δεν αγαπάς την αρρώστια σου. Πάντως, έχεις δίκιο. Μόνον που ο καθένας έχει διαφορετικά όρια αντοχής.

@ Psipsinel

Καλώς ήρθες αγαπητή ψιψινέλ. Ανταποδίδω την επίσκεψη...

Ο/Η mpoumpoula είπε...

μήν μένεις παθητικός

Προσπαθώ... Όμως, κάποια πράγματα μου είναι πολύ δύσκολα πλέον...

@ Кроткая είπε...

Ευχαριστώ που περνάς από ΄δω. Τελικά, η απόσταση Βρυξέλλες Θεσσαλονίκη, δεν είναι τόσο μεγάλη όσο νομίζουμε...

Ο/Η artou είπε...

Ψάξε μέσα σου να βρεις την πραγματική αλήθεια τη δική σου και μόνο δική σου αλήθεια και πράξε αναλόγως αν αποφασίσεις να συνεχίσεςι σου εύχομαι καλό κουράγιο αν πάλι αποφασίσεις να φύγεις σου εύχομαι καλή τύχη

Σ ευχαριστώ και για τα δύο. Και, πάνω από όλα, για το τελευταίο, Άρτεμις...

Καλό απόγευμα και σε ΄σένα.