Παρασκευή, Ιανουαρίου 19, 2007

Επιστροφή

Επιστρέφει. Την ώρα αυτή είναι στο Ιντερσίτι. Προορισμός, Θεσσαλονίκη. Και οι Αλκυονίδες θα ανήκουν, πλέον, στο παρελθόν.
Γιατί -δεν σας τα είπα τα νέα- από τη Δευτέρα ήμουν μόνος. Η αλήθεια είναι ότι δεν πρόλαβα να καταλάβω εργένικη ζωή. Λίγο τη Δευτέρα που την πήγα στο σταθμό, λίγο την Τρίτη που χάλασε το λαπ τοπ κι έτρεχα να παραγγείλω νέο Pc, αφού αποφάσισα να χρησιμοποιώ το λαπ τοπ ως λαπ τοπ κι όχι ως βιομηχανικό εργαλείο, λίγο που την Τετάρτη με τράκαρε ένας ταξιτζής κι έφυγε, κύριος, λες και δεν είχε συμβεί το παραμικρό, λίγο που την Πέμπτη είχε πάρα πολλή δουλειά, έφθασε η Παρασκευή κι ούτε κατάλαβα ότι έλειπε.
Και τώρα, τα κεφάλια μέσα. Για να καταλάβετε, ενώ τις προηγούμενες ημέρες μου τηλεφωνούσε κάθε τόσο (ειδικά το βράδυ έπαιρνε πάντα στη 1.30, ώρα που επιστρέφω στο σπίτι και πάντα στο σταθερό, σα ξυπνητήρι, για να τσεκάρει), σήμερα με πήρε το πρωί κι από τότε αγνοείται η τύχη της. Χάθηκε κάπου στα στενά της Πλάκας και στο Μοναστηράκι, αγοράζοντας βινύλια. Την πέτυχα, με τα χίλια ζόρια, στην αποβάθρα του σταθμού. Με το ζόρι άρθρωνε μια κουβέντα.
Δεν ξέρω τι θα συναντήσω, αν και το υποψιάζομαι.
Τα λέμε...

10 σχόλια:

Goudaki! είπε...

Ωωωωχ...

Кроткая είπε...

μήπως να την ξανασκεφτόμασταν την εργένικη ζωή? άμα περνάς καλύτερα όταν λείπει...

tzo είπε...

Υπομονή! ................ :-)

tzo είπε...

ξέρω ακούγεται λιγάκι ειρωνικό, αλλά αν θυμάσαι έχω ζήσει κάτι παρόμοιο και παρόλο που είναι πιο ήπιο δεν έχω καταφέρει να ξεφύγω.

diastimata είπε...

@ goudaki!

Ας βογγήξουμε μαζί λοιπόν...

@ krotkaya

Αμ, σε αυτήν θέλω να καταλήξω. Αλλά πώς; Τώρα περάσαμε σε άλλο στάδιο, που θα περιγράψω στο επόμενο ποστ.

@ allitnil

Το θυμάμαι. Ναι, δεν ξεφεύγεις εύκολα. Τώρα έχουμε να αντιμετωπίσουμε την πλήρη άρνηση. Θα ποστάρω σχετικά.

An-Lu είπε...

Ξανά-μανά...πάντως μην ξεχνάς το option του εργενιλικίου....

manosantonaros είπε...

Φίλε μου, λέγεται και "παλιά μου τέχνη κόσκινο".

diastimata είπε...

@ an-lu

Δεν την ξεχνώ. Και δουλεύω προς τα εκεί. Θέλει χρόνο, πάντως.

@ manosantonaros

Μαγγανοπήγαδο πραγματικό. Γύρω γύρω, συνέχεια, χωρίς να ξέρεις αν βγαίνει νερό. Πάντως, είμαι σε διαδικασία εξόδου.

evita είπε...

Τόσο καιρό που σε διαβάζω δεν έγραψα ποτέ σχόλιο. Νιώθω ότι δε μπορώ να σε κρίνω, εσύ μένεις με ένα άνθρωπο που σε βασανίζει με μια "ασθένεια" εγώ μένω με ένα άνθρωπο που με βασανίζει για άλλους λόγους.

Τις τελευταίες ημέρες όμως πήρα και σε διάβασα απο την αρχή και αντιλήφθηκα πόσο δυστυχισμένος είσαι και πόσο δυστυχισμένη είναι. Δε σου λέω να φύγεις, δε σου μιλώ για εργένικες ζωές. Αλλά μοιάζει σαν να έχετε ξεχάσει ότι υπάρχουν και άλλες επιλογές, ότι ένας ψυχολόγος ή μια ομάδα θεραπείας θα σας έκανε καλό.

Εύχομαι στις δύσκολες στιγμές μου στο πλάι μου να έχω κάποιον σαν και εσένα που θα μ' αγαπάει πράγματικά και θα παλεύει μαζί μου.

Έχεις μέρες να γράψεις. Εύχομαι αυτή τη φορά να είναι όλα καλά.

diastimata είπε...

@ evita

Κινούμαστε στους γνωστούς ρυθμούς. Το ζόρι μας δε λέει να μας αφήσει. Κι όσον αφορά τους ειδικούς, τους δοκιμάσαμε κι αυτούς. Τίποτα...