Σάββατο, Ιανουαρίου 13, 2007

Αλκυονίδες ημέρες

Ζούμε τις αλκυονίδες μας. Ζούμε τόσες μέρες στη λιακάδα. Χωρίς προβλήματα. Χωρίς φωνές, βρισιές, φασαρίες. Χωρίς ποτό.
Ο φόβος(;) της φυγής μου από τη σχέση φαίνεται να άλλαξε κάποια πράγματα. Πιάνω τον εαυτό μου να κάνει αισιόδοξες σκέψεις. Γιατί το θέλει... Γιατί το επιθυμεί.
Ξέρω ότι δεν πρέπει να παίρνω θάρρος. Ξέρω ότι πρέπει να περπατάω με σιγανά, προσεκτικά βήματα. Ξέρω ότι αύριο, ίσως μεθαύριο, μπορεί να ξαναζήσω τα ίδια. Νοιώθω, όμως, ότι αν σταματήσω να ελπίζω, δε θα έχει σημασία αν είμαι κοντά ή μακριά της.
Αυτό δε σημαίνει ότι σταμάτησα την προσπάθεια εξόδου. Συνεχίζω να ψάχνω σπίτι -αν και προχθές απογοητεύτηκα από τιμές και κατάσταση των σπιτιών. Η ίδια αποφεύγει να ρωτάει για το θέμα κι εγώ να αναφέρομαι σε αυτό. Η ζωή μας είναι, απλώς, κοινή κι όχι ζωή ενός ζευγαριού.
Χρειαζόμαστε χρόνο.
Αλήθεια, πόσο κρατάνε οι Αλκυονίδες;

17 σχόλια:

Кроткая είπε...

καμιά βδομάδα, άντε δέκα μέρες.

Να μην σταματήσεις να ελπίζεις. Απλά να ελπίσεις σε κάτι καινούριο.

tzo είπε...

Εγώ ξέρω 15 μερούλες! Λοιπόν η έχει δίκιο! Σημασία έχει να διαλέξεις το καλύτερο και επειδή ίσως για σένα να είναι δύσκολο, ελπίζω μια θεία δύναμη να σε βοηθήσει να το βρεις!

diastimata είπε...

@ krotkaya

Είδες τι κάνει η συναναστροφή με κακούς ανθρώπους; Μαθαίνεις ότι υπάρχει κι ένα σκοτεινό μπλογκ ενός ανθρώπου που τον θεωρούσες το λούνα παρκ της περιοχής. Ελπίζω και σέ κάτι καινούργιο. Πόρτες και παραθύρια ανοικτά.

@ allitnil

Επειδή σήμερα έχω διαβολεμένα κέφια η απάντηση θα είναι ανάλογη: Η μόνη θεία που μπορεί να με βοηθήσει να βρω το καλύτερο θα είναι 40άρα (το πολύ) με πλούσιο στήθος και τεράστια μάτια -κάτι σε Σοφία Λόρεν!
Στα σοβαρά τώρα, πιστεύω ότι το πολύ το βράδυ της Κυριακής, επειδή έχει προγραμματίσει να μείνει σπίτι, οι Αλκυονίδες μας θα τελειώσουν. Κι αν, παρ΄ελπιδα, συνεχιστούν, τη Δευτέρα κατεβαίνει Αθήνα -χωρίς εμένα- να δει παλιές φίλες. Ε, κάπου δε θα πάνε; Δε θα θυμηθούνε τα παλιά; Δε θα πιούνε κάτι παραπάνω;

nat είπε...

Καταρχήν να σε ενημερώσω ότι το σχόλιο στο προηγούμενο ποστ για κλινικές κτλ ήταν δικό μου.Συμφωνώ ότι η ελπίδα πεθαίνει τελευταία αλλά θεωρώ ότι η δική σου ελπίδα είναι να συνεχιστεί η κατάσταση για να έχεις μια ακόμα αιτία να φύγεις. Επειδή όμως δεν είμαι ο Freud αν νιώθεις εσύ ότι μπορεί να ζείσετε καλύτερες μέρες, κάντο. Κάνε τις δικές σου Αλκυονίδες να κρατήσουν για πάντα!

Ανώνυμος είπε...

nai, nai, katse esy na perimeneis tis alkionides meres mexri na ksipniseis ena proi sta 60 sou kai na deis oti i zoi sou, oso ti thymasai me tin alkooliki, itan mia skatoula! den exo zisei kati paromoio kai mporo na kano tin eksipni ek tou asfalous alla profanos esy den exeis kanena sevasmo gia ti zoi sou. an epaizes sto "saw" tha se eixe kanei kommatia aftos! :P den kathesai epeidi tin agapas, kathesai epeidi den exeis kotsia na kaneis kati drastiko. o monos tropos na ti zoriseis einai na fygeis outos i allos, afti katastrefei ton eafto tis ki esy katastrefesai mazi tis. poso pio xamila tha ftaseis diladi?? na sernesai kai na tin parakalas na mi se paratisei? gi'afto de se sevetai katholou, tha vrei kai enan gkomeno kapoia stigmi pou tha tin exeis priksei kai tha teleiosei etsi! sorry pou milao etsi kiolas alla me tin klapsa den kaneis tipota, paei kairos pia..

Кроткая είπε...

χμ, με παρακολουθείτε?

λέω να κανονίσετε να γίνεται όντως λούνα πάρκ, είναι από τα πιο ευχάριστα πράγματα!

τι θα γίνει με το θέμα μας λοιπόν? θα χωρίσουμε να βρούμε την υγειά μας?

Alkyoni είπε...

όχι πολύ ακόμα..μιλάω εκ πείρας!
:)
να χεις μια όμορφη Κυριακή

Sigmataf είπε...

Κρατάνε, όσο το μέσα μας είναι καλά.

diastimata είπε...

@ nat

Έχω πολλές αιτίες για να διακόψω. Δεν έχω, όμως, τη δύναμη, να ξαναβρεθώ στην κατάσταση του χωρισμού.

@ pen

Ναι, δεν έχω τα κότσια. Κι αυτό επειδή, όπως μπορείς να διαβάσεις στα προηγούμενα, ήδη είχα έναν χωρισμό στη ζωή μου. Και το blog το έχω για ψυχαναλυτικούς σκοπούς. Προσοχή: Όχι για να λέω το... ζόρι μου τόσο, όσο για να σας ακούω (να σας διαβάζω, δηλαδή) και να προβληματίζω. Γιατί το ποτό και το τσιγάρο είναι δύο ναρκωτικά που τα βρίσκεις παντού, είναι φθηνά, αντί να σε απομονώνουν κοινωνικά σε εντάσσουν και σε σκοτώνουν το ίδιο γρήγορα και αποτελεσματικά. Και, φυσικά, για να διαβάζω τις απόψεις σας και να αισθάνομαι πλούσιος (σε φίλους).

@ krotkaya

Πού να προλάβω να σε παρακολουθήσω! Από την Κύπρο στο Βέλγιο, μέσω Ελλάδας, Πολωνίας, Ουγγαρίας, Γερμανίας (παραλείπω τα υπόλοιπα, για την οικονομία του χώρου)!
Είμαστε στη διαδικασία. Όταν έχεις μια κοινή ζωή χρόνων με έναν άνθρωπο, η διαδικασία αυτή, για να γίνει αναίμακτα, κρατάει αρκετά. Ξέρεις (ή, μάλλον, καλύτερα να μην ξέρεις): αυτό είναι δικό μου, αυτό δικό σου, τι θα γίνει με τη βιβλιοθήκη, ποιός θα φύγει πρώτος, ποιος θα χρεωθεί το ενοίκιο, βρες άλλο σπίτι, όχι, εγώ θα βρω άλλο σπίτι και πάει λέγοντας.

@ alkyoni

Και η Κυριακή ήταν υπέροχη. Την Τρίτη φεύγει για Αθήνα...

Кроткая είπε...

"Γιατί το ποτό και το τσιγάρο είναι δύο ναρκωτικά που τα βρίσκεις παντού, είναι φθηνά, αντί να σε απομονώνουν κοινωνικά σε εντάσσουν και σε σκοτώνουν το ίδιο γρήγορα και αποτελεσματικά".

Μικρή διαφωνία, για να υπερασπιστώ την ταμπακέρα μου: το τσιγάρο όμως δεν σε εξαθλιώνει.

Αντιλαμβάνομαι το πνεύμα σας και ότι η διαδικασία είναι χρονοβόρα και απαιτητική, αλλά εγώ είμαι εδώ για να κάνω την -αυτόκλητη- φωνή της συνείδησης.
Οι Ιταλοί λένε κάτι πολύ σοφό: Meglio solo che mal accompagnato, δλδ σε ελεύθερη απόδοση, καλύτερα μόνος παρά κακά συνοδευόμενος.

An-Lu είπε...

Κρατάνε λίγο οι Αλκυονίδες...ψάξε παράλληλα για επαγγελματική βοήθεια, και για τους δύο σας...

o kairos είπε...

Αν μου επιτρεπεις την παρεμβαση,δεν θα δημοσιοποιουσα ποτε την ιδιωτικη μου σχεση.Κατι λεει αυτο.Και η λυση δεν ειναι εδω.

iris είπε...

καλή υπομονή, καλό ψάξιμο, καλό κουράγιο και κυρίως καλή αισιοδοξία σε ό,τι κι αν αποφασίσεις

diastimata είπε...

@ krotkaya

Θα διαφωνήσω αγαπητή. Το τσιγάρο (καλά κάνεις και το υπερασπίζεσαι) σε εξαθλιώνει -όχι, φυσικά, με την ταχύτητα του αλκοόλ- και σε σκοτώνει. Για έναν μη καπνιστή, η αναπνοή του καπνιστή μυρίζει σα τασάκι! Κι αυτό στο λέει κάποιος που κάπνιζε από τα 14, ως τα 44! Εδώ και κάποιους μήνες, δεν καπνίζει.

@ araxne

Αράχνη αγαπητή, η συνέχεια όταν και όποτε έχουμε. Υπομονή.

@ An-Lu

Δοκιμάσαμε, δοκιμάσαμε. Και άκρη δε βρήκαμε.

@ o kairos

Μετά από ένα ορισμένο σημείο, σκας. Και θες να τα βγάλεις από πάνω σου. Πίστεψέ με. Αλλά, μεταξύ μας, αν δεν έχεις τέτοιο ζόρι (που μακάρι να μην έχεις) δεν το καταλαβαίνεις. Κι ύστερα, τι να δημοσιοποιήσω; Τα δημοσιοποιημένα; Ακόμη κι οι εφημερίδες μας έχουν γράψει...

@ iris

Σ ευχαριστώ. Από αισιοδοξία, δεν έχουμε πρόβλημα. Είμαστε στο φουλ.

An-Lu είπε...

Κάποια ομάδα υποστήριξης στην οποία να συμμετέχετε ΚΑΙ οι ΔΥΟ σας;

Кроткая είπε...

αχ, εσείς οι πρώην καπνιστές είστε οι χειρότεροι αντικαπνιστές.
ότι το τσιγάρο βλάπτει την υγεία δεν το αμφισβητώ φυσικά, αλλά όχι δεν έχω νιώσει ποτέ να εξαθλιώνομαι επειδή καπνίζω ούτε και έχω κάτι τέτοιο σε άλλους. θες να elaborate λίγο?

κατά τα άλλα? όλα καλα?

diastimata είπε...

@ an-lu

Προσπάθησα πολλές φορές να την πείσω να πάμε κάπου μαζί. Είναι κατηγορηματική.

@ krotkaya

Κατά τα λοιπά, όλα καλά...