Τρίτη, Ιανουαρίου 02, 2007

Κάπου να τα πω μη σκάσω

Είναι τέσσερις παρά 10 το ξημέρωμα. Τα χέρια μου τρέμουν, το στήθος μου με σφίγγει κι έχω πίεση 23 η μεγάλη και 13 η μικρή. Το στόμα μου κολλάει, δείγμα ότι το ζάχαρό μου έχει ανέβει σε δύσκολους αριθμούς.
Αν υπάρχει Θεός, ας με βοηθήσει κάπως. Δεν ξέρω πώς, αλλά εκείνος θα ξέρει. Αν υπάρχουν φίλοι, ας διαβάσουν και ας χτυπήσουν την πλάτη. Τι άλλο να κάνουν κι αυτοί. Τους έχω κάνει κοινωνούς στη μιζέρια.
Λοιπόν: Η Πρωτοχρονιά ξεκίνησε με την τελευταία μου προσπάθεια να αποδεχτώ ότι δεν έχει συμβεί το παραμικρό. Ή να αποδεχτώ ότι τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν. Κάναμε έρωτα. Πήγαμε στους δικούς μου για φαγητό. Την πήγα στη δουλειά (ναι, δουλεύει τέτοια μέρα και μάλιστα ως αργά).
Στις 11.30 μιλήσαμε στο τηλέφωνο. Μου είπε ότι θα επέστρεφε με κάτι συναδέλφους.
Στις 2.25 -και μετά από καμια εικοσαριά αναπάντητες κλήσεις- εδέησε να το σηκώσει. Μου είπε ότι ήταν για ένα ποτό, με τα παιδιά της δουλειάς και θα ξεκινούσαν για το σπίτι.
Ως αυτήν την ώρα, 4 τα ξημερώματα, δεν έχει έρθει. Στις 3.35 προσπάθησα να την ξαναβρώ στο κινητό. Έκανα 3 αναπάντητες και στην τέταρτη η γραμμή κόπηκε. Το ΄κλεισε; Τέλειωσε η μπαταρία; Δεν ξέρω και δεν έχει σημασία.
Χτυπάω τα πλήκτρα με όλη μου τη δύναμη. Θα διαλύσω το λαπτοπ. Θέλω να τα διαλύσω όλα εδώ μέσα. Τα δυο γατιά της κλαίνε συνέχεια και δεν έχω καμία όρεξη να δω για ποιο λόγο. Αυτήν τη στιγμή δε με νοιάζει, ό,τι κι αν πάθουν. Δε με νοιάζει ακόμη κι αν πάθει κάτι η ίδια. Δεν τη νοιάζει, στο κάτω - κάτω.
Δεν μπορώ, όμως, να πέσω να κοιμηθώ λες και δεν έχει συμβεί το παραμικρό. Οι σφυγμοί μου πάνε σαν τρελοί. Με πατημένα τα 40 αρχίζω και πιστεύω ότι το εγκεφαλικό είναι κοντά. Κι αν δεν έρθει απόψε, θα έρθει την επόμενη φορά.
Και τώρα τα δύσκολα. Χωρίζω. Πόσο θα διαρκέσει αυτή η διαδικασία, δεν γνωρίζω. Μάλλον θα διαρκέσει πολύ. Φοβάμαι ότι, αύριο το βράδυ, θα επιστρέψει πιωμένη στο σπίτι και θα καταστρέψει κάποια από τα πράγματά μου πάνω στο μεθύσι της, από τη στιγμή που θα της έχω ανακοινώσει την απόφασή μου. Πράγματα που μάζεψα με κόπους και βάσανα μετά το διαζύγιό μου. Βλέπετε, είχα την τύχη να χωρίσω και πριν πέντε χρόνια και ν αφήσω ουκ ολίγα, καθότι υπήρχε κι ένα παιδί.
Πρέπει να βρω σπίτι. Δηλαδή, να εξοικονομήσω χρήματα για τη μετακόμιση. Κανένα χιλιάρικο για τη μετακόμιση, άλλα τόσα για τα ενοίκια. Κι άντε να μετακομίσεις μέσα στο χειμώνα. Και τα έξοδα τρέχουν: διατροφή, το σχολείο του παιδιού, κάρτες, δάνεια, βενζίνες...
Μ αρέσει που πριν 15 μέρες αγοράσαμε μια βιβλιοθήκη. Τώρα θα μείνω με δύο βιβλιοθήκες, μια κρεβατοκάμαρα, δυο διπλούς καναπέδες, ένα γραφείο και ένα τραπεζάκι σαλονιού. That;s all falks. Έτσι γράφεται; Τώρα δεν είμαι σε κατάσταση να σκεφτώ πώς γράφεται μια λέξη.
Από ηλεκτρικές συσκευές, πάω καλά: έχω ψυγείο, ένα κουζινάκι της πλάκας, 32άρα τηλεόραση, χόουμ θίατερ, ντι βι ντι, πικ απ, τέσσερα ηχεία. Έχω έναν πίνακα αξίας και δυο ζωγραφιές της κόρης μου (ακόμη μεγαλύτερης αξίας). Έχω εκατοντάδες βιβλία και εκατοντάδες dvd και cd και μερικές δεκάδες βινύλια. Αυτά. Άντε να τα ζαλωθώ, να φύγω. Γιατί προκοπή εδώ δεν έχει. Μπας και σώσω και τίποτα, δηλαδή, από την αλκοολική μανία της.

6 σχόλια:

AVRA είπε...

καλημερα,

καλη χρονια και ειναι απο τις φορες που η ευχη δεν ειναι τυπικη αλλα ουσιαστικη.

Διαβασα τα σχολια του αραχνου στα προηγουμενα ποστς.

Δεν ειναι ευκολο να κρινουμε μια κατασταση διοτι δεν ειμαστε μεσα σε αυτη.Εσυ που τη ζεις ισως να ξερεις καλυτερα.Ισως να υπαρχουν πραγματα που εμεις δεν γνωριζουμε.Απο την αλλη μερια ομως επειδη ακριβως ειμαστε απέξω ισως να βλεπουμε πιο καθαρα.
Δεν μπορω να διαφωνησω εξ ολοκληρου λοιπον με το σχολιο του αραχνου.
Παρε τη ζωη στα χερια σου, καθησες παρα πολυ σε μια σχεση που δεν εχει νοημα.Δεν εχεις τιποτα να περιμενεις απο αυτη.Ουτε καν να βοηθησεις την κοπελα δεν μπορεις.Σημερα κιολας παρε εφημεριδα και ψαξε να βρεις σπιτι ...μην κανεις πισω.Του χρονου τετοια μερα θα νιωθεις αλλος ανθρωπος ..πιο ζωντανος..

Μην φοβασαι τη μοναξια.Εισαι τοσο ωριμος που δεν πρεπει να συνεχισεις αλλο το λαθος.Και εισαι τοσο νεος που εχεις πολλα να ζησεις ακομη στη ζωη σου.Αλλωστε δεν πιστευω στη μοναξια, μονοι μας την δημιουργουμε ...εαν δεν τη θελουμε δεν την εχουμε!

Συγνωμη για το σεντονι δεν μάρεσουν οι συμβουλες αλλα μου βγηκε αυθορμητα.

φιλια

Ανώνυμος είπε...

Αυτή την απόφαση την έχεις ξαναπάρει. Για να δούμε...

diastimata είπε...

@ avra

Δεν είναι ο φόβος για τη μοναξιά. Εξάλλου ήμουν πάντα μοναχικός τύπος. Ίσα ίσα που το απολαμβάνω. Το ψάχνω κιεγώ. Ο φόβος για νέο χωρισμό, πάντως, υπάρχει. Είναι μια ψυχική και σωματική ταλαιπωρία άνευ προηγουμένου.

@ november

Χαιρέκακε Νοέμβριε. Σκορπιέ. Έχιδνα. Ρίχνεις το δηλητήριό σου. Άκου την ξαναπήρες την απόφαση. Σσσσσσσσσσ. Φιδάκι. Τέντα. Τσκ τσκ τσκ. Αντί να δώσεις θάρρος (του χωριάτη...)

Ανώνυμος είπε...

χεχεχε... κι εγώ σ' αγαπώ!

Ανώνυμος είπε...

Καλή χρονιά, Δημήτρη, με ευτυχία και πάνω από όλα υγεία .
Συμβουλές δε μπορώ να δώσω, γιατί έχω κάνει πολλά λάθη και όπως είπε και η Αύρα έξω απ'το χορό...
Οι δικοί σου τί λένε; Συγγενείς (γονείς, αδέρφια) ή κάποιοι φίλοι (που καμιά φορά είναι καλύτεροι από συγγενείς); Μήπως θα σε βοηθούσε να σκεφτείς τι θα συμβούλευες εσύ κάποιο αγαπητό σου πρόσωπο σε παρόμοια κατάσταση;
Πρόσεχε τον εαυτό σου, όπως θα ήθελες να προσέχουν τον εαυτό τους οι άνθρωποι που έχεις στη ζωή σου.
Γεια σου!!

diastimata είπε...

@ αράχνΗ

Όχι, δε θέλω γούτσου γούτσου. Να μου τα λέτε, να τα ακούω θέλω.

@ anonymous

Κρύβε λόγια! Δεν μπορώ να μιλήσω γι αυτό το θέμα, με τους γονείς μου, που είναι αρκετά μεγάλοι κι ένας δεύτερος χωρισμός θα τους σκότωνε. Έτσι, τα... ακουν οι φίλοι.