Τρίτη, Δεκεμβρίου 04, 2007

Χάλια

H χειρότερη νύχτα μας.
Βρίζει, φωνάζει, ουρλιάζει, απειλεί. Εμένα, την πρώην γυναίκα μου, όποιον της έρθει. Έκανε ένα λάθος στη δουλειά, την περασμένη Πέμπτη. Δεν είμαι σε θέση να πω αν έφταιγε, ή αν ήταν κάτι που θα το έκανε ο οποιοσδήποτε. Δεν είμαι σε θέση να πω αν, την ώρα της δουλειάς, ήταν μεθυσμένη. Σίγουρα, όταν συναντηθήκαμε, μετά τη δουλειά, ήταν μεθυσμένη.
Σήμερα βρέθηκε υπόλογη. Όχι σε κάποιον διευθυντή, αλλά σε συναδέλφους. Η πρώην μου της κόλλησε άγρια. Αυτό ήταν. Έσπασε κι έγινε, πάλι, φέσι.
Είναι οργισμένη. Μαζί μου. Μου βάζει χέρι επειδή δεν τρώω κάτι, στη 1 και μισή μετά τα μεσάνυχτα. Είμαι 145 κιλά άνθρωπος, με ζάχαρο στο 197. Αν φάω τώρα, θα πεθάνω σε μερικά λεπτά. Δεν καταλαβαίνει τίποτα...
Μυρίζει, από χιλιόμετρα, αλκοόλ. Έχει πετάξει στο καλάθι των αχρήστων όλη την προσπάθεια του καλοκαιριού. Έχει να πάει στο γιατρό της από τον Αύγουστο. Νομίζω ότι δεν υπάρχει, πλέον, καμία ελπίδα.
Πάλι θα βρεθούν, κάποιοι, να μου πουν "φύγε". Ένα θα σας πω: Σε αυτήν την κατάσταση, σήμερα, ήρθε στη δουλειά μου. Μεσάνυχτα και κάτι. Επειδή είχα καταλάβει τι γινόταν, το είχα πάρει απόφαση να την αφήσω να επιστρέψει μόνη στο σπίτι, να πέσει να κοιμηθεί και να έρθω μετά, όταν θα την έχει πάρει ο ύπνος. Ούτε αυτό κατάφερα: Πήρε το δρόμο κι ήρθε από τη δουλειά. Πέρασε από τον σεκιουριτά στην είσοδο. Ήρθε επάνω ουρλιάζοντας -ευτυχώς είχαν φύγει όλοι- βρωμοκοπώντας αλκοόλ.
Δεν έχω διέξοδο. Δεν υπάρχει, για μένα, Ρίτα Χέιγουορθ.

22 σχόλια:

diastimata είπε...

Και κάτι που δεν πρόλαβα να γράψω, γιατί η Κατερίνα πήγαινε πέρα-δώθε στο σπίτι:
Φοβάμαι, ξανά, για τη ζωή μου και για τη ζωή της. Δείχνει ικανή για όλα.

Psipsinel είπε...

:(
den xero ti na su po
se skeftome omos

Ανώνυμος είπε...

Δεν υπάρχει διέξοδος πράγματι! Μακάρι ο απο μηχανής θεός να βρεί μια καλή λύση και για τους δυό σας αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα είναι εξαιρετικά επώδυνη. Κρίμα κρίμα κρίμα ...
Δεν σας ξέρω, με άγγιξε ο γολγοθάς σας, σας εύχομαι καλή δύναμη.
Εβίτα

An-Lu είπε...

Θεωρητικά, την έξοδο την ξέρεις...πρακτικά όμως;;;;;;

daydreamer είπε...

Δεν ξερω τι να πω αγαπητε διαστηματα.Σκεφτομουν μονο οτι ισως ενα διαλειμμα απο την καθημερινοτητα σας εκανε καλο,μια εκδρομη ας πουμε.Θα ξεκουραζοσασταν και ισως καταφερνες να την πεισεις να δει παλι το γιατρο της ή να κανει μια νεα εισαγωγη,ισως παλι να λεω και βλακειες.Καλό μηνα πάντως!Ελπιζω ειλικρινα να ειναι ενας καλος μηνας!

araXne είπε...

Pigaine se kana giatro gia to baros sou , kai ase tin katerina. 145 kila k kathesai k asxoleisai me katerines? sose ton eayto sou prota. eleos.
daktylio stomaxou, mpaloni, kati kane telospanton.

Кроткая είπε...

πέρα από το δίκιο της αράχνης από πάνω, συμφωνώ και με το δίκιο της ανναλούκας.

ξέρω, έξω από το χορό είναι εύκολο να το λες.

αλλά δεν υπάρχει άλλη λύση...

diastimata είπε...

@ Psipsinel

Σ ευχαριστώ...

@ Ανώνυμος

Τέτοιου είδους διέξοδοι, είναι, στην πραγματικότητα, αδιέξοδα. Δυστυχώς...

Καλώς ήρθες, Εβίτα

@ An-Lu

Έτσι είναι... Η θεωρία απέχει, πάντα, από την πράξη...

@ daydreamer

Μπα... Το δοκιμάσαμε το διάλειμμα. Και δεν απέδωσε. Πρέπει να την πείσω να ξαναδεί το γιατρό της, έχεις δίκιο...

@ araXne

Πήγα! Δεν έχω εμπιστοσύνη σε μπαλόνια και δακτύλιους. Μόνον στα πολύ μεγάλα ζόρια θα αποφάσιζα κάτι τέτοιο, επειδή έχω ζωντανό παράδειγμα, συνάδελφο, που έπαθε χειρότερα από τέτοια λύση. Έχω αρχίσει δίαιτα (για το σάκχαρο) και ελπίζω.

@ Кроткая

Οργανώνομαι, πάλι. Είδομεν...

Ανώνυμος είπε...

Θα το μεθύσουμε τον ήλιο
θα τον τρελάνουμε το φίλο σίγουρα ναι
με το νταούλι και με το ζουρνά
καλημέρα ήλιε καλημέρα




Γελά ο ήλιος κι αμολιέται στα στενά
χορεύει πάνω στο νταούλι κι αρχινά
το κόκκινο για τη ροδιά
το πράσινο για τα παιδιά
για της Μυρσίνης τη φωλιά μια Παναγιά




Θα το μεθύσουμε τον ήλιο
θα τον τρελάνουμε το φίλο σίγουρα ναι
με το νταούλι και με το ζουρνά
καλημέρα ήλιε καλημέρα




Θα το μεθύσουμε τον ήλιο
θα τον κρατήσουμε τον ήλιο σίγουρα ναι
πάνω στις στέγες μέσα στις καρδιές
καλημέρα ήλιε καλημέρα

Ανώνυμος είπε...

EXEIΣ ΔΕΙ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ " ΑΛΗΘΙΝΗ ΖΩΗ" ΜΕ ΜΠΑΖΑΚΑ ,ΚΟΥΡΗ ΚΤΛ???
ΤΑΙΝΙΑ ΤΟΥ 2004....

diastimata είπε...

@ θα τον μεθύσουμε τον ήλιο

Ωραίο τραγούδι, με κρυφό νόημα. Ζόρικη ζωή, χωρίς νόημα. Δε βλέπω ομοιότητες...

@ ανώνυμος

Ζορίζω το μυαλό μου να θυμηθώ, αλλά μου είναι αδύνατο. Την μπερδεύω με το Beautiful People, που ποτέ δεν κατάλαβα τι ήθελα να πει. Ένα στοιχείο επιπλέον; Κάτι από την υπόθεση, για να πάρω μπροστά;

Ανώνυμος είπε...

εγώ ήμουν που σου έγραφα συνέχεια το "φύγε" το πως κι εσύ χρειάζεσαι βοήθεια,πως έχεις γίνει συνεξαρτώμενος κι εσύ,πως δεν βλέπω καμμιά διέξοδο σ όλη αυτή την κατάσταση,καμμιά ελπίδα σωτηρίας του ενός ή του άλλου
Μάλιστα σχόλιό μου το κανες και ποστ
Θυμάσαι;
Με θυμάσαι;
Είχες τόσο νευριάσει μαζί μου κι ας ήξερες και ξέρεις πως κάπου έχω δίκιο
Σιχαίνομαι να λέω το "είδες που σου τα λεγα";;
Ξέρω πως ο καθένας μας φεύγει από ψυχοφθόρες καταστάσεις,μόνο όταν ο ίδιος συνειδητοποιήσει το κακό που κάνει στον εαυτό του
Δεν σου μιλάω σαν κάποιος/α που δεν έχει ζήσει κάτι ανάλογο..μην σου πω και ακριβώς ίδιο
Αυτή τη φορά δεν θα σου πω να φύγεις ή να μείνεις
Έτσι κι αλλιώς ότι είναι να γίνει θα γίνει
Ένα πράγμα έχω καταλάβει πολύ καλά
Μας χαρίστηκε για μια και μοναδική φορά η ζωή μας,ο χρόνος μας
Και τον σπαταλάμε
Οι περισσότεροι από μας
Τέλος πάντων,αν και η ευχή μου είναι ουτοπική,να σου ευχηθώ ό,τι καλύτερο για τον καινούριο χρόνο
Μάλλον ουτοπική δεν είναι
Στο χέρι σου είναι να την κάνεις πραγματικότητα
Να σαι καλά

diastimata είπε...

@ anonymous

Ευχαριστώ για την ευχή, που -όντως- δεν είναι ουτοπική. Dum spiro spero και συνεχίζω.

Να είσαι κι εσύ καλά, και να μου έρχεσαι από το φτωχικό μου!

ΥΓ. Και δε σου θύμωσα. Δυστυχώς, ή ευτυχώς, δεν μπορώ να το κάνω αυτό, με κανέναν. Οργίζομαι, φωνάζω κι έπειτα μαλακώνω. Κάτι σα θάλασσα.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Καλώς σε βρίσκω!
:-)

Και δε μου λες...αυτός στο προφίλ σου προφανώς είσαι εσύ....
Και επίσης αυτή η ζόρικη που σε ταλαιπωρεί είναι η δικιά σου...

Με συγχωρείς...αλλά αφού επιτρέπεις στον εαυτό σου αυτό το βασανιστήριο..τέτοια ταλαιπωρία, σωματική τε και ψυχική, σημαίνει πως δεν τον αγαπάς.

Αγάπησε ΕΣΕΝΑ, κάνοντας τις σωστές κινήσεις και παίρνοντας ριζικές αποφάσεις (με νιώθεις τι εννοώ...να μη γίνομαι βαρετή) και θα δεις πόσο θα αλλάξει η ζωή σου.
Ψυχανεμίζομαι πως είσαι ένα αξιολάτρευτο πλάσμα που αδικεί τη ζωή του από μόνο του.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

diastimata είπε...

@Ο/Η ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

Καλώς ήρθες -αν και το πήρα χαμπάρι με καθυστέρηση, αλλά είχα καιρό να γράψω κάτι εδώ, αφού η κατάσταση είναι... περιέργως καλά στάσιμη.

Προφανώς, καλά κατάλαβες. Τώρα, για το αν αγαπάω, ή όχι, τον εαυτό μου, σίγουρα τον αγαπώ λιγότερο. Φταίει το... ζώδιο.

Είμαι επιρρεπής στον αυτοεξευτελισμό και την εκμετάλλευση.

Ωραίο το φιλί, υπέροχες οι γλαρένιες αγκαλιές, τις ανταποδίδω!

daydreamer είπε...

Kαλησπέρα!!Ηρθα για μια επισκεψη στο μπλογκ μετά από καιρό.Ευχομαι, έστω και καθυστερημενα,καλή και ευτυχισμένη χρονιά και για τουσ δυο σας!!!Ελπίζω όλα να βαίνουν καλώς!!

maya είπε...

να βλέπεις?!
ότι σου έγραψα και γω απο κάτω
σου λέει κι η γλαρένια.
και να την ακούς!
και μένα.

δεν σου φέρεσαι καλά!
αυτό που θα μείνει μετά την έξοδο
(και θα υπάρξει)
θα σε τρομάξει.
τότε ποιός θα σου σταθεί να σε βοηθήσει να μαζέψεις τα δικά σου σμπαραλιασμένα κομμάτια?

δεν-σου-φέρεσαι-καλά!

καλό βράδυ καλέ μου
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Ανώνυμος είπε...

Δύσκολη κατάσταση... πολύ δύσκολη

maya είπε...

πέρασαν 2 βδομάδες απο τότε.
πώς είσαι?
καλημέρα διαστήματα!
:))))

Theo είπε...

ΣΗΜΕΡΑ 04-03-2208 ΕΙΔΑ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ... ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΝΟΗΜΑ Ο ΑΛΚΟΟΛΙΣΜΟΣ...... ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ... ΥΠΟΨΙΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΟΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ.... ANYWAY ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΕΝΑΡΡΙΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΑΛΚΟΟΛΙΣΜΟ .... ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΟΓΙΚΕΣ ΤΩΝ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΩΝ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΕΩΝ.... .....

diastimata είπε...

@ daydreamer

Ευχαριστώ για τις ευχές. Τώρα για το αν βαίνουν καλώς... Ε, άστα καλύτερα.


@ maya

Ευχαριστώ (αν και το ευχαριστώ έρχεται πολλά βράδια πολλά, αλλά ξέρω ότι η ευχή σου έχει διάρκεια).

Έχεις δίκιο...

@ oth33r

Δε λες τίποτα... Δες και πιο πάνω... Νέο ποστ.


maya

Δεν είχα καθόλου όρεξη γι αυτό το Blog, Μάγια μου. Και τώρα, ζορίστηκα πολύ, για αυτό το νέο ποστ.


@ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ

Είμαι όλος αυτιά. Κάθε προσφορά δεκτή.

Theo είπε...

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ...... ΑΝ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ "ΚΑΛΑ" ΟΣΟ ΗΤΑΝ TOTE ΤΟ E-MAIL MOY EINAI THEO1951@GMAIL.COM ....