Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 20, 2007

Τα χρωστούμενα

Χρωστάω δύο περιστατικά τα οποία έζησα κατά τη διάρκεια των διακοπών. Είναι ώρα να τα ποστάρω, για να συνεχίσουμε, πλέον, κανονικά το ημερολόγιο.

Αιφνίδιος

Παρασκευή 10 Αυγούστου 2007

Δύσκολη μέρα προβλέπεται και η σημερινή. Μια φίλη της πέθανε, ξαφνικά. Ήταν, μόνον, 43 χρόνων. Είχε δυο παιδιά. Ένα παλικάρι και μια πριγκίπισσα.

«Σκέφτομαι αυτούς που μένουν πίσω», είπε η Κατερίνα. Αλήθεια, η απώλεια αυτούς τους ανθρώπους βαραίνει. Κι αν το παλικάρι είναι σε ηλικία ώριμη, η πριγκίπισσα είναι μόλις 11 χρονών. Ένα χρόνο μεγαλύτερη από την κόρη μου.

Αλλά εγώ σκέφτομαι περισσότερο το δικό μου το ζόρι. Θα κρατηθεί και σήμερα η Κατερίνα, μετά από μια τέτοια είδηση; Σε άλλες εποχές, ούτε θα το σκεφτόμουν. Θα είχε, ήδη, πέσει με τα μούτρα στο ποτό.

Τώρα;

Το όνειρο

Τρίτη 14 Αυγούστου 2007

Το ζόρι μου έχει γίνει εφιάλτης μιας ζωής. Την είδα, ολοζώντανη, να πίνει ένα μπουκάλι μπίρα. Της ζήτησα το λόγο κι όπως παλιά, μου ζήτησε να χωρίσουμε, γιατί της έγινα τσιμπούρι. Μάζεψε τα πράγματά της και με παράτησε, σίξυλο, την ίδια ώρα που άνοιγε η πόρτα και πραγματοποιούσε την εισβολή της η πρώην μου, ζητώντας να επιστρέψω σε γάμο και παιδί, λες και δε συνέβη τίποτα.

Ευτυχώς, ήταν εφιάλτης.

Είδε τον εαυτό της να ψάχνει τις γάτες της. Να τις αναζητά ανάμεσα σε εκατοντάδες, χιλιάδες άλλες, σε μέγεθος τίγρεων. Τις φώναζε, με τα γιαπωνέζικα ονόματά τους κι εκείνες δεν ακούγονταν. Ξύπνησε μέσα στην αγωνία.

Ευτυχώς, ήταν εφιάλτης.

Το τηλέφωνό μου χτύπησε την ώρα που χαιρόμουν τον ήλιο στον Μακρύ Γιαλό. Ήταν ο αδελφός μου. Είχε πάει να ταίσει τα γατιά και να ποτίσει τα λουλούδια. Βρήκε κατσαβιδιές στην εξώπορτα. Κάποιοι είχαν προσπαθήσει να τη διαρρήξουν. Η κλειδαριά ασφαλείας αντιστάθηκε στις προθέσεις τους.

Δυστυχώς, ήταν πραγματικότητα.

Αυτήν την ώρα η Κατερίνα αλλάζει τα εισιτήρια. Φεύγουμε αύριο, πρωί, ανήμερα της Παναγιάς. Διακοπές τέλος, επιστροφή στην πραγματικότητα.

Έχω την έντονη εντύπωση ότι, σήμερα, ήπιε. Ελπίζω να κάνω λάθος.

ΥΓ. Μάλλον δεν έκανα λάθος. Όλα πάνω της θυμίζουν την Κατερίνα πριν τον εγκλεισμό. Οι κινήσεις, οι φράσεις, η συμπεριφορά, η οργή… Όταν επέστρεψε από έξω με τρύπησε η μυρωδιά του οινοπνεύματος. Ήρθε και με φίλησε. Όπως έκανε παλιά, για να δείξει ότι δεν είχε πιει.

Ο εφιάλτης ξαναγύρισε.


----------------------


Και τώρα στο σήμερα: Επισκέφθηκε το γιατρό της. "Τα έκανα σκατά", του είπε. "Ναι", της απάντησε! Άρχισε επισκέψεις.

12 σχόλια:

november είπε...

Δε λυπάται τις τρεις εβδομάδες που έμεινε κλεισμένη και μόνη της στην κλινική; Πόσο κρίμα...

Ανώνυμος είπε...

Έλα ρε γαμώτο! Τώρα πιστεύω ότι σε χρειάζεται δίπλα της περισσότερο παρά ποτέ! Βοήθησέ την να ξεκινήσει πάλι την προσπάθεια! Μείνε εκεί όπως κάνεις τόσο καιρό! Όλα θα πάνε καλά!
Λίνα

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ..
ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙΣ...
ΚΑΛΑ ΕΙΣΑΙ;;;
ΣΤΟ ΤΩΡΑ ΕΝΝΟΩ...

Ε.ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΟΛΛΗΣΑ ΣΤΑ ΓΑΤΙΑ...
ΠΡΟΧΤΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΟΝΕΙΡΕΥΤΗΚΑ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΘΑΝΤΕΡΑ...ΜΕ ΤΟΥΣ ΘΑΝΤΕΡΚΑΤΣ...ΦΟΒΕΡΟ , Ε;;; ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΚΑΙ Η ΜΝΗΜΗ ΜΟΥ ΝΑ ΤΑ ΦΕΡΝΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ...20 ΧΡΟΝΙΑ;;;

ΤΟ ΠΙΟ ΦΟΒΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΑΤΑΚΙΑ ΞΑΦΝΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΈΝΑ ΑΓΓΛΙΚΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ( ΕΜΕΙΝΑ ΕΚΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΩ) ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΝΑΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ...
ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ , ΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΤΟΥ , ΤΙΣ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ , ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ , ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΤΟΥ....

ΤΙ ΛΕΤΕ ΓΙΑΤΡΕ;;; ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ "ΟΝΕΙΡΑΤΑ" ΘΑ ΖΗΣΩ;;;

ΣΕ ΓΛΥΚΟΦΙΛΩ ...

ΜΕ ΑΓΑΠΗ...

Υ.Γ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ Κ.ΑΓΝΩΣΤΕ...
ΤΙ ΚΑΙΡΟ ΕΧΕΤΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ;;;;

diastimata είπε...

@ november
Ο αγώνας δεν τελειώνει ποτέ. Απλά, θα μετράει μέρες...

@ ανώνυμος
Όσο αντέχω... Η προσπάθειά της μου έδωσε κάποιο κουράγιο.

@ ανώνυμος 2
Με μπερδέυετε οι ανώνυμοι. Θα σας βάλω κι εγώ αριθμούς -όπως τα τάνκερ, ένα πράμα- να σας ξεχωρίζω.
Ευχαριστώ για την ευχή.
Όσο για τον καιρό, υπέροχος! Φθινόπωρο. Δροσιά, ψιλόβροχο, αεράκι! Τέλεια!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ...
ΠΙΝΩ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΞΕΚΙΝΑΩ ΔΟΥΛΕΙΑ...ΕΚΤΑΚΤΗ ΥΠΕΡΕΡΓΑΣΙΑ...
ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ;;;ΑΕΡΑΚΙ , ΔΡΟΣΙΑ ΚΑΙ ΤΣΙΡΙ , ΤΣΙΡΙ..ΒΡΟΧΟΥΛΑ..ΜΜΜΜ..

ΩΡΑΙΑ...ΝΑ ΚΑΜΕΙΣ, ΕΑΝ ΔΕΝ ΒΡΕΧΕΙ ΜΙΑ ΒΟΛΤΟΥΛΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ...
ΑΠΟ ΠΥΡΓΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΤΟΥΜΠΑΛΙΝ..
ΕΧΩ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ....3;;; ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙΣ ΑΝΟΙΓΕΙ Η ΟΡΕΞΗ ΦΥΣΙΚΑ ....
ΧΤΥΠΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑ "ΜΑΣΑΜΠΟΥΚΑ" ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΑ....

ΑΝΩΝΥΜΟΣ 2 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ....
ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΑΛΛΟΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ...
'Η "ΤΑΝΚΕΡ 2";;;;

daydreamer είπε...

Ελπίζω να ήταν το πρώτο και τελαυταίο πισωγύρισμα!Κάλη συνέχεια!Καλό φθινόπωρο!

diastimata είπε...

@ ανώνυμος 2
Θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου. Σήμερα, που έχω κενό το μεσημέρι. Για το περπάτημα. Για τη "μασαμπούκα" δεν... Πίεση. Περιττά (πολλά) κιλά. Άσε...

@ daydreamer
Πολύ φοβάμαι ότι θα πηγαίνουμε μπορστά με συνεχή, μικρά, πισωγυρίσματα. Ξαναρχίζω το "ημερολόγιο αλκοόλης".

Ανώνυμος είπε...

KAΛΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΒΟΛΤΑΔΑ....



ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΟΜΙΖΩ.ΚΡΑΤΑ ΤΟ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ..ΜΗΝ ΑΦΥΔΑΤΩΘΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ....

ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΕΙΚΟΝΕΣ ..ΕΚΕΙΝΕΣ ΠΟΥ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΙ ΝΟΣΤΑΛΓΩ..
ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ...
ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ....

ΑΝΩΝΥΜΟΣ 2

iris είπε...

Εμένα μου φαίνεται λογικό. Δεν μπορεις να νικήσεις μία αρρώστια χρόνων μέσα σε τρεις εβδομάδες. Δεν πατάς το μαγικό κουμπάκι κι εξαφανίζεται έτσι απλά.

mpoumpoula είπε...

κουράγιο...να σαι δίπλα της όπως πάντα

Кроткая είπε...

και?

diastimata είπε...

@ Ανώνυμος 2
Τις δημιουργώ, τις απέκτησα, τις περι-γράφω. Ευχαριστώ.

@ iris
Για το δικό μου το κουμπάκι φοβάμαι Ίριδά μου. Μήπως και μια μέρα κουραστώ και δεν το πατήσω...

@ mpoumpoula
Είμαι, ακόμη, εδώ!

@ Кроткая
Σε λίγο η συνέχεια